יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

גארפילד!!!

אז כמו שבוודאי שמתם לב, טרם הספיקותי לכתוב את הפוסט השלישי והמסיים בסדרת "תזונה נכונה". כרגיל, תירוצים למכביר, והפעם ממש מוצלחים. אחד טוב ואחד רע.

הטוב - החלטתי לעשות קורס באוניברסיטה הפתוחה. כבר כמה שנים שבא לי ללמוד משהו אחר, ועכשיו החיים שלי פחות או יותר נכנסו לשגרה ויש לי קצת זמן פנוי. אז אני לוקחת קורס שנקרא "אלגברה ליניארית", ואם זה ילך טוב אני אמשיך לקחת קורס או שניים בסמסטר. המטרה הסופית היא חוג שלאחר תואר במדעי המחשב, אבל זה עוד רחוק מאוד. בכל אופן אני אתחיל את הקורס בסמסטר הבא, ובינתיים אני מקשיבה להרצאות בקורס מבוא שנקרא "אשנב למתמטיקה", והוא די נחמד. אבל גוזל זמן.

הרע - שרגא החתולה שלי, שרובכם מכיר בכינוי "השטן בכבודו ובעצמו", חטפה סוכרת לפני שלושה שבועות. למעשה היא כנראה חטפה את הסוכרת הזו מזמן, אבל מכיוון שבילתה את רוב זמנה בחוץ לא שמנו לב לסימפטומים והיא הגיעה למצב של משבר פיזי חריף. לא הצלחנו לאושש אותה באמצעים סבירים, ובכל מקרה מי שהכיר את המפלצת יודע שאין שום סיכוי לטפל בה בזריקות יומיות, או בכלל להתקרב אליה עם משהו חד ביד ולהישאר בחיים. לכן בלב כבד מאוד הוחלט להרדים אותה. בת 9.5 היתה, שזה די מכובד יחסית לחתולה שחיה בחוץ רוב הזמן. 

לבוזון אני לא נותנת לצאת החוצה בכלל (טוב, זה בעיקר כי היא קצת נעל - אבל נעל חמודה ומקסימה!) אז אני מקווה שלא לפספס אצלה שום מחלות. 

בכל אופן, לא היה לי זמן ולא מצברוח עד כה לכתוב פוסט נוסף. אני אשתדל לעשות זאת בשבוע הבא, ובינתיים - החלפתי את הסמן של העכבר בבלוג לגארפילד, להנאתכם. גם שיניתי את העיצוב, הסליחה עם שונאי העגבניות. אתם מוזמנים להתלונן אבל זה כנראה לא הולך לעזור לכם.

4 תגובות:

שרון אמר/ה...

טוב שחזרת. והמקום ינחמכם על שרגא. צר לי עליה. אנא אל תאמצי שלוש חתולות חלופיות עכשיו. די לנו במה שיש. וגארפילד נחמד.

פזית אמר/ה...

לא, מה פתאום עוד שלוש. שתיים וכלב עדיף, לא? אבל אל חשש, גורמים עויינים מסביבי מגבילים אותי לעוד חתולה אחת בלבד. ובכל מקרה אני אחכה כמה חודשים, בינתיים בוזון מספיקה לי ואני גם קצת בטראומה.

יעל אמר/ה...

יצא לך פוסט מרגש והעיצוב החדש יותר שווה! 

פזית אמר/ה...

תודה :)